Sztuka przytulnego wnętrza to spokojna, przyjemna atmosfera, pozbawiona pędu za uciekającym czasem, to oaza ciszy, natura i miejsce, które przytula człowieka. Plooty to domowy warsztat wyrobów na drutach i szydełkiem.

czwartek, 1 listopada 2012

Stworzenie (bransoletki, kolczyki)

Powstało coś, coś zostało stworzone, jest tego sporo, część już sobie poszła w świat, co mnie ogromnie cieszy :) Bransoletki cieszą się największym wzięciem jak do tej pory - i dobrze - bo wyglądają na ręce naprawdę cudnie!
Nawciskałam się tu zdjęć od groma i zawisło w eterze... Może teraz się uda :)

 
Ometkowało mi się to już, a ta powyżej to taka trochę halloweenowa - ma swój wzrok...
A poniżej to po prostu kolejne różniste :)

 

 
 
 




No i przyszła pora na kolczyki, mój debiut, a premiera poniżej. Będzie niewiele, bo coś przy wrzucaniu zdjęć zwolniło mi wszystko potwornie. Kolejne pokażę w następnym poście :)




Popracuję trochę przy oprawie graficznej...
Na koniec jedno i drugie w połączeniu z człowiekiem. W roli człowieka jedna z moich przepięknych sióstr:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz