Sztuka przytulnego wnętrza to spokojna, przyjemna atmosfera, pozbawiona pędu za uciekającym czasem, to oaza ciszy, natura i miejsce, które przytula człowieka. Plooty to domowy warsztat wyrobów na drutach i szydełkiem.

środa, 27 marca 2013

Ulotki reklamowe

W którymś z poprzednich postów pisałam, że zaczynam działalność na polu "ulotki rekalmowe, wizytówki". Zrobiłam je dla Czarodziejek i.. kompletnie zapomniałam się nimi pochwalić :) Aż same Czarodziejki zaczęły się dopominać, bo po prostu się im spodobały i uważają, że należy się nimi podzielić z innymi :)
Przedstawiam więc moje pierwsze ulotki reklamowe dla Czarodziejki Animacje dla Dzieci. Jest to taka okładka w formacie A4.

 



Do tego dwustronna ulotka w formacie A5 (strona pierwsza w dwóch wersjach):

 



A na koniec wizytówka Pań (również dwustronna wedle życzenia):



Bardzo mi się spodobała ta praca :)



2 komentarze:

  1. Przy ulotkach reklamowych dużą rolę odgrywa fajny projekt. Jeśli będzie ciekawy to na pewno przyciągnie ludzi. Przy ulotkach można zastosować druk cyfrowy https://www.maxsc.com.pl gdyż właśnie przy tej technice drukarskiej osiągniemy najlepszą jakość wydruku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same ulotki to faktycznie jeden tylko z elementów jeśli chodzi o reklamę i materiały reklamowe. Zresztą ja jeszcze bardzo lubię korzystać z systemów reklamowych od https://adlove.pl gdyż bardzo cenię sobie jakościowe produkty. Tym bardziej, że taka reklama dotyczy przecież naszej firmy.

    OdpowiedzUsuń