Sztuka przytulnego wnętrza to spokojna, przyjemna atmosfera, pozbawiona pędu za uciekającym czasem, to oaza ciszy, natura i miejsce, które przytula człowieka. Plooty to domowy warsztat wyrobów na drutach i szydełkiem.

niedziela, 7 kwietnia 2013

Konkurs rozstrzygnięty!

Miałam małe problemy z łączem internetowym, no cóż mieszkam w małej miejscowości za lasem, to i komunikacja ze światem zewnętrznym utrudniona. Nocą jednak wszystko wróciło i zdążę w terminie poinformować o wynikach konkursu. Całość obfotografowałam i przedstawiam:

Losy są wypisane w kolejności wpisów pod zdjęciem.

Całość pięknie poskładana czeka w koszyku.
 
Losuję ręką własną. Bardzo chciałam, żeby była to ręka któregoś mojego dziecięcia, ale ze względu na późną porę zrozumiałe jest, dlaczego jej nie użyłam ;)
 
A oto i szczęśliwy los! Wygrał ostatni wpis pod zdjęciem, co dowodzi teorii, że "ostatni będą pierwszymi" ;) Moje gratulacje, bransoletkę dostarczę jak najszybciej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz