Sztuka przytulnego wnętrza to spokojna, przyjemna atmosfera, pozbawiona pędu za uciekającym czasem, to oaza ciszy, natura i miejsce, które przytula człowieka. Plooty to domowy warsztat wyrobów na drutach i szydełkiem.

sobota, 27 lipca 2013

Kolejna torebka, takiej nie mogliście widzieć :)

Szybciutko wrzucam, jeszcze przed urlopem, moje "dziecko" :)  Torebka całkowicie moja, niemal bez inspiracji czyimiś pomysłami, połączona, tak jak lubię, wiklina papierowa i szydełkowanie! (nad drutami też popracuję, gdy znajdę czas). Jeszcze do nikogo nie należy, czeka na właścicielkę i choć właściwie mam pomysł, komu mogłabym ją podarować, to może skusi się ktoś jeszcze? W każdym bądź razie, zawsze mogę zrobić kolejną, i kolejną, i kolejną.. Bo sobie też bym chciała, ale baaaardzo kolorową, bo tak chciałabym widzieć siebie: na kolorowo!
Ale.. czarno-brązowo-biała.. jest elegancka, jest codzienna, niemal zawsze pasuje do ubioru :)
I komu, komu? Bo.. sprezentuję osobie, którą mam na myśli :)





Można ją kupić tutaj: http://srebrnaagrafka.pl/sklep/plotywlakierkach/produkt/torebka-eko
A można też napisać do mnie i zamówić w swoim ulubionym kolorze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz