Sztuka przytulnego wnętrza to spokojna, przyjemna atmosfera, pozbawiona pędu za uciekającym czasem, to oaza ciszy, natura i miejsce, które przytula człowieka. Plooty to domowy warsztat wyrobów na drutach i szydełkiem.

sobota, 13 lipca 2013

Moja torebka :)

Z braku czasu na wyplatanki, bo szykowanie do przeprowadzki, projektowanie i szukanie czegokolwiek w zadymie remontu, przy moim "szybkim" necie, zabiera mi zbyt dużo czasu, szczególnie, że nie jestem tylko ja w to zaangażowana, wpuszczam tutaj fotę MOJEJ! torebki.
Wreszcie coś dla mnie sama wyprodukowałam, więc obnoszę się z tym przy każdym wyjściu z domu. Najfajniejsze w tym obnoszeniu jest to, że absolutnie nikt nie ma takiej rzeczy. Uwierzcie mi, to jest bardzo miłe uczucie być oryginalną :)



Wszystkich estetów, estetki, artystów i artystki przepraszam za formę zdjęcia.. Swoje zazwyczaj traktuje się trochę po macoszemu..
Wnętrza nie obfotografowałam, bo jest już zagracone. A wewnątrz jest podszewka z dwiema kieszeniami po bokach, mieści sporo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz