Sztuka przytulnego wnętrza to spokojna, przyjemna atmosfera, pozbawiona pędu za uciekającym czasem, to oaza ciszy, natura i miejsce, które przytula człowieka. Plooty to domowy warsztat wyrobów na drutach i szydełkiem.

poniedziałek, 27 maja 2019

Okrągłe szydełkowe torebki




   Pierwszym moim pomysłem na sprzedaż własnych produktów były torebki. Pierwotnie robiłam je z papierowej wikliny i nadal dostaję zapytania, czy mogę do nich powrócić, bo jest zapotrzebowanie. I bardzo chętnie! Tylko nakręćcie mi proszę rurek, a ja z nich wyplotę co trzeba  😄
    Gdy odkryłam sznur bawełniany i jego możliwości, postanowiłam robić torebki na szydełku właśnie ze sznura.
    Wymyśliłam sobie taki styl, takie ozdoby, charakterystyczne właśnie dla moich wyrobów, zakupiłam zapasy nieprzemakalnej podszewki do wnętrza, zaopatrzyłam się w zamki, okucia, kółka i...
    Odkryłam, że nie znoszę szyć (maszynę kupiłam dużo wcześniej w celu przeszywania ubrań szybko rosnących dzieci). Torebki zaczęły powstawać, ale do etapu, gdy trzeba było usiąść przy maszynie, wykroić całe wnętrze, uszyć i przyszyć do wydzierganej "powłoki". Mój koszmar! To jest strasznie trudne! A ile nerwów mnie kosztuje, to tylko rodzina wie. W końcu ostatnie podszewki uszyła mi mama, a ja mimo moich zapasów materiałów, nie wiem czy chwilowo, ale zawiesiłam tego typu aktywności 😞


      Nie mówię, że na zawsze, bo wciąż ogromnie mi się one podobają, ale muszę pomyśleć nad modelami nie wymagającymi szycia...
    W moim sklepie jeszcze można zamówić torebki na indywidualne zlecenie, bo gotowe mi już wyszły. Nie wznawiam jednak oferty, zwyczajnie muszę od tego odpocząć.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz