Sztuka przytulnego wnętrza to spokojna, przyjemna atmosfera, pozbawiona pędu za uciekającym czasem, to oaza ciszy, natura i miejsce, które przytula człowieka. Plooty to domowy warsztat wyrobów na drutach i szydełkiem.

poniedziałek, 3 czerwca 2019

Łapki do garnków

    Po latach kupowania różnego rodzaju włóczek zostało mi mnóstwo resztek, z którymi nie wiadomo właściwie co robić. Bo albo za mało mam jakiegoś koloru, albo nie ta grubość, albo nie ta faktura. Wpadłam na pomysł, żeby zrobić z nich łapki do garnków.
 

    Wydawało mi się, że to niedużo materiału na nie potrzeba, więc są idealne, żeby zużyć moje zapasy. Ale się myliłam!
      Żeby takie "chwytaki" spełniały swoją rolę, muszą być odpowiedniej grubości i wielkości. Z tej włóczki, którą posiadam, musiałam robić potrójną nicią, co już oznacza, że nie mogę jej mieć malutko. Poza tym grubości łapkom dodaje jeszcze ścieg - same prawe oczka, co oznacza, że i z tego powodu włóczki zejdzie ciut więcej. No i co? Pierwotne założenie, że wykorzystuję resztki, plus ewentualne dołączanie takich łapek jako prezent do zamówienia, wzięło w łeb. Czas ich wykonania wraz z ilością włóczki mnie pokonały, teraz takie łapki można tylko u mnie kupić, zbyt dużo będą mnie kosztować jako dodatek do zamówień 😐
      Mimo wszystko, myślę, że wyszły fajnie i funkcjonalnie.




      Mam już zamówienia na łapki zrobione z bawełnianego sznura, więc chyba pomysł mimo wszystko wypalił 😁 Kto nie ma czasu, żeby sobie samemu wydziergać, lub też zwyczajnie nie potrafi, zapraszam do mojego sklepu tutaj albo tutaj.



      Dla samodzielnych: wymiary podkładek: 22 x 22 cm, grubość około 5 mm.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz