Sztuka przytulnego wnętrza to spokojna, przyjemna atmosfera, pozbawiona pędu za uciekającym czasem, to oaza ciszy, natura i miejsce, które przytula człowieka. Plooty to domowy warsztat wyrobów na drutach i szydełkiem.

środa, 23 października 2019

Jesienne kolory na szydełku

Mamy piękną jesień tego roku!



    Spójrzcie tylko dookoła siebie, jak ślicznie tej jesieni jest na zewnątrz! Pogoda naprawdę nas rozpieszcza tego roku. I tak, wiem, że już zapowiadają deszcze i ochłodzenie, a dziś jest mgła, ale i tak jest cudnie! Póki co, jest cudnie! Cieszmy się z tego :)
   U mnie na tapecie rude jesienne barwy sznura i przyznam szczerze, że nie zauważyłam tak dużego potencjału w tym kolorze, aż zwróciła mi na niego uwagę jedna z klientek. Bardzo dziękuję!
    Sznur ceglasty, sznur rudy, sznur idealny na jesień! Powstała z niego po pierwsze torba. Duża torba w stylu boho, jaka już w wakacje pojawiła się w moim sklepie, z tym że w innych zupełnie kolorach. Teraz odmieniona, bo z grubszym uchem, (wygodniejszym - co wiem od klientek) i z podszewką w środku. Bo w naszych polskich warunkach jesień to już nie plażowanie, a wyjścia do pracy, na zakupy, spacery, "w miasto" ;) Duży ręcznik w środku, okulary, woda i olejek do opalania czekają do następnego roku, teraz wkładamy również drobniejsze rzeczy, a to już wymaga wszycia wewnątrz podszewki.
   Kolejny raz przyznam się - nie cierpię wszywania podszewki! Ogólnie samego szycia... Zło konieczne...
   Sesję zdjęciową uświetniła moja piękna córka w roli modelki oraz pies - nasz własny uratowany ze schroniska.

Patrzcie :) 



    To co? Lecimy dalej z tym rudym, bo to nie koniec. Do rudego w naszych domach idealnie komponują się szarości, biele, zieleń, dlatego do domu powstały podkładki pod kubki i chustecznik w komplecie. Podkładki jako nowość w tym wzorze u mnie. Proste, gładkie, w stylu skandynawskim, można je prać wielokrotnie, sama używam od dawna i zaświadczam: sprawdzają się!




    Ja jestem zakochana w tym kolorze ❤❤❤
    Mam nadzieję, że i u Was takie pozytywne emocje się uwalniają, gdy widzicie takie barwy :)
    Jeszcze i jeszcze...




Tradycyjnie wrzucam linki dla tych, którzy chcieliby kupić u mnie to, co na zdjęciach widzą:
klik po: chustecznik
klik po: torbę
klik po podkładki wkrótce i tutaj będzie spora niespodzianka! - a jakby co, to wiadomo, że można mailowo :)

   Wszystkim Wam dziękuję serdecznie za odwiedzanie i czytanie mojego bloga, jesteście Cudowni! Cudowne! ❤ Na pewno nie obrażę się, jeśli opowiecie o mnie swoim znajomym i rodzinie, może i im się przydam :) Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz