Sztuka przytulnego wnętrza to spokojna, przyjemna atmosfera, pozbawiona pędu za uciekającym czasem, to oaza ciszy, natura i miejsce, które przytula człowieka. Plooty to domowy warsztat wyrobów na drutach i szydełkiem.

wtorek, 16 października 2012

JESTEM :)

JESTEM :)


Witam tych, którzy tu weszli przypadkowo, a nawet zamierzenie ;). Blog ten powstał z myślą o tych wszystkich, którzy lubią niekonwencjonalny design, własnoręcznie wykonane prace, a do tego są odważni i wciąż czegoś poszukują.
Od kilku miesięcy zafascynowała mnie papierowa wiklina i te wszystkie cudeńka z niej wykonane, stąd Ploty w Lakierkach, bo najpierw plotę i plotę, a potem lakieruję i lakieruję ;)
Wielka szkoda, że wyrzuciłam swój pierwszy zrobiony koszyczek, był on tak pokraczny i śmieszny, że w sam raz nadawałby się na pierwszy wpis tutaj. Zamiast tego będzie mój pierwszy kosz na śmieci i dla porównania ten zrobiony ostatnio (dla tych, którzy uważają, że nie potrafią, że im nie wychodzi):

2 komentarze: