Sztuka przytulnego wnętrza to spokojna, przyjemna atmosfera, pozbawiona pędu za uciekającym czasem, to oaza ciszy, natura i miejsce, które przytula człowieka. Plooty to domowy warsztat wyrobów na drutach i szydełkiem.

środa, 17 kwietnia 2013

Dzień Dziecka

Pewna mała firemka z pewnego małego miasteczka, kierując się swoim zakompleksionym instynktem, zarzuciła mi plagiat.. Chodzi o to:

 
 I owszem dzieci przerysowałam ze zdjęcia z netu, zmieniając to i owo, co zabronione nie jest, ale jeśli oprócz tego znajdzie ktoś z Was całkowite podobieństwo z jakąś inną reklamą, to bardzo proszę o powiadomienie mnie, bo może mam rozdwojoną tożsamość i wydaje mi się, że coś wymyśliłam, a to tylko kopia..
Pobudki właścicielki tej firemki, której tutaj nagłaśniać nie będę, są mi doskonale znane i niestety zahaczają o prymitywne - znów użyję tego słowa - instynkty, bo hucie brzmią nieelegancko. Cytując pana Martenkę: "Są sytuacje, gdy nie można już powiedzieć słowa więcej. Milknie rozum, zamiera kultura, kończy się wyobraźnia. (...) nie dręczmy głeboko zaburzonego człowieka z powodu wygłaszanych przezeń rewelacji. Nie szydźmy zeń, nie kpijmy, ale też - w żadnym wypadku! - nie traktujmy serio."

A na wydarzenie zawarte w plakacie pragnę zwrócić uwagę :) Warto pomyśleć o dzieciaczkach i ich święcie już dziś!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz